Zgubienie zbędnych kilogramów – wydaje się takie bezproblemowe

kiedy temperatura wzrasta to prognoza, że pora zrzucić kilka nieprzydatnych partii odzieży. Do szafy pakujemy kurtki, swetry, chowamy obuwie na zimę, a czapkę zimową zamieniamy na tą z daszkiem. Przez zimę jednak „przybyło” nas trochę, tak, zasiedzenie w długotrwałe zimowe wieczory i objadanie się, brak aktywności – to drobiazgi, które wpływają na nowe, zbędne kilogramy. A później przychodzi wiosenno-letni okres, a wielu z nas krępuje się rozebrać… Zróbmy coś z tym!

dieta

Autor: Amelia Crook
Źródło: http://www.flickr.com

podstawowe, co jeszcze trzeba wykonać przed całym spektrum aktywności, to udanie się do specjalisty od artykułów żywnościowych i skutecznego odżywania. Jest nim dietetyk, człowiek od skutecznego planu żywnościowego, przeznaczonego dla wymagań danego, konkretnego człowieka. przybywający do niego osoby to najczęściej osoby pragnące schudnąć. Dietetyk Wrocław określa każdemu właściwą dla zdolności dietę, która wprowadzona w życie, przynosi mierzalne wyniki.

Od tej koniecznej wizyty w gabinecie dietetyka przemieszczamy się od razu na kąpielisko, gdzie śpiesznie spalamy kalorię. Szybciutko jednak wychodzimy z kąpieliska i biegniemy przed siebie, niczym Forrest Gump (a tak naprawdę, to z bieganiem nie powinno się przesadzać, bo można się nagle zniechęcić). Najlepiej pobiegać w jakimś zielonym miejscu, pośród drzew i traw, dzięki temu nie będziemy bezcelowo wdychać spaliny. Mówisz, że żyjesz w dużym ośrodku miejskim typu Warszawa, Kraków czy Wrocław? Nic straconego, w każdym z nich odnajdą się strefy zielone. No już, nie szukaj pretekstów …

warzywa

Autor: julie corsi
Źródło: http://www.flickr.com

Po jakimś czasie, gdy bieganie już nam się sprzykrzy montujemy zespół znajomych lub obcych, żeby razem rywalizować, czyli pograć w jakieś rozgrywki zespołowe. Nie dość, że wymagają niezłego wysiłku to jeszcze zapewniają ekscytacje.

Przy tym wszystkim trzeba wiedzieć o dwóch istotnych rzeczach. na początek, w trakcie aktywności pijmy dużo wody. To niezbędne, aby się nie odwodnić. Brak wody to łatwa droga do kłopotów z oddychaniem i ciśnieniem tętniczym. Druga rzecz – nie przesadzaj z postem. Jeśli nie poszedłeś do dietetyka i pragniesz samemu zadbać o własną dietę to nie ma problemu, ale zapamiętaj jedną poradę: kiedy nie spożywasz posiłków twój organizm odnosi wrażenie, że coś jest nie tak, powoduje to spowolnienie metabolizmu.

Nie korzystaj też z fantastycznych pigułek i innych suplementów diety, bo są to raczej tabletki, które posiadają nieznane, szkodliwe substancje. Lepiej nie ryzykować. Podobnie, nie wierz w jakieś niecodzienne sposoby odchudzania, ekspresowe efekty. Uwierz, że takie coś nie (szczegółowe informacje) istnieje. potrzebny jest czas i cierpliwość, a rezultaty na pewno się pojawią

Źródło: www.rankinglekarzy.pl

You may also like...