O jakich rzeczach należy pamiętać, gdy chcemy uzyskać ładną sylwetkę? Jakich błędów wystrzegać się jeśli chodzi o sposób odżywiania

Osoby, jakie chciałyby ukształtować idealnie swoją sylwetkę wiedzą dobrze jak wiele wysiłku, pracy i wyrzeczeń to wymaga. Ważne są nie tylko częste treningu, lecz także dobrze zbilansowana dieta, jaka pomaga otrzymać właściwe rezultaty. O jakich rzeczach należy pamiętać?

Wszystko jest zależne od tego, jaki cel sobie obierzemy. W inny sposób należy bowiem postępować gdy chcemy zrzucić zbędne kilogramy, a w inny sposób jeśli chcielibyśmy ukształtować trochę naszą zbyt wiotką sylwetkę – . Niektórzy rozpoczynają bowiem swoją przygodę z kulturystyką przez nadwagę, inni natomiast ponieważ są zbyt szczupli i mają zamiar zbudować większą masę mięśni. W obu przypadkach postępuje się inaczej. Dlatego warto pamiętać, że zarówno dieta jak i treningi muszą być dostosowane do konkretnych potrzeb. Niektórzy wolą korzystać z porad specjalistów i chodzą do trenera indywidualnego, inni natomiast starają się sami osiągnąć wyznaczony cel.
Energia

Autor: ㄚ亮
Źródło: http://www.flickr.com
Gdy zaczynamy sami, to powinniśmy poczytać informacje w internecie. Uda się znaleźć odpowiednie ćwiczenia na klatkę piersiową tak dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Wiedzmy, aby szczególnie na początku mierzyć siły na zamiary. Nie przesadzajmy z zaawansowaniem ćwiczeń, bo możemy niechcący zaszkodzić sobie, lecz także szybko się zniechęcić. Dlatego ćwiczmy z głową, gdyż słomiany zapał na pewno zaprowadzi nas donikąd.
Należy wiedzieć, iż nie da się odchudzić się jedynie w jednym newralgicznym miejscu. Tłuszcz gromadzi się na całym ciele, dlatego ćwiczenia powinny zaangażować wszystkie mięśnie, a nie jedynie partie, które nam się najbardziej nie podobają. Ćwiczenia muszą objąć wszystkie partie mięśni, z tego względu nie możemy przykładowo poświęcać największą ilość czasu na trening nóg, omijając inne części ciała. Proporcjonalną sylwetkę osiągniemy przez ćwiczenia systematyczne oraz rozłożone odpowiednio na wszystkie partie mięśni.

Sporo osób robi błędy, gdy chodzi o dietę. Niektórym brakuje dokładności, gdy chodzi o spożywanie odpowiednich ilości potrzebnych substancji. Faktycznie, należy zwrócić uwagę na liczenie kalorii, natomiast należy rozkładać takie kalorie odpowiednio na węglowodany, pokarmy białkowe oraz tłuszcz. Złe proporcje jeśli chodzi o składniki z poszczególnych grup sprawią, że nie osiągniemy zamierzonych efektów.

Budujmase

Autor: http://www.budujmase.pl/
Źródło: http://www.budujmase.pl/

Tak samo wygląda to z nieregularnymi posiłkami, Trzeba wiedzieć, iż bez względu na to czy rzeźbimy masę mięśniową czy może mamy zamiar chudnąć, należy spożywać 5 porcji jedzenia dziennie o tych samych porach. W ten sposób tłuszcz nie odłoży się, a nasz organizm będzie czerpał większe ilości ważnych składników z pożywienia.

You may also like...