Jeżeli zależy nam, by schudnąć, warto stosować błonnik w proszku

przez | 9 lipca 2021
Błonnik jest naturalnym elementem niektórych pokarmów. Znajduje się zwłaszcza w roślinach takich jak groszek, bób lub fasola, w warzywach, owocach, w pieczywie wieloziarnistym, płatkach zbożowych albo w otrębach. Ludzki organizm co prawda nie trawi włókien pokarmowych, mimo to jest on bardzo potrzebnym składnikiem, wykorzystywanym podczas procesów trawienia. Przedtem funkcja, jaką pełni była niezauważana. Uważano, że skoro błonnik nie dostarcza nam kalorii, to jest zbędny. A jednak dzisiaj wiemy, że przyswajanie włókna pokarmowego bardzo dobrze oddziałuje na nasze zdrowie.

Niedobór tego elementu w codziennej diecie może zaś wywoływać zaparcia, a w po dłuższym czasie stać się powodem poważnych chorób. Według ustaleń Światowej Organizacji Zdrowia, dzienna porcja błonnika powinna wynosić od 20 do 40 g. Badacze amerykańscy zalecają zaś, żeby na 1000 kalorii zjadać 14 g tego składnika. Podobnie nadmiar, jak i niedobór błonnika w organizmie mogą być więc niedobre dla naszego organizmu. Górna granica ilości spożycia zalecana jest zazwyczaj w czasie odchudzania. Jeżeli zależy nam, by zwiększyć poziom włókna pokarmowego w codziennej diecie.

Jeżeli dbamy o to, aby spożywać pokarmy bogate w błonnik oczyszczający, to bardzo dobrze. Zdarza się jednak to nie za jest mało więcej o oczyszczającym działaniu błonnika dowiesz się tutaj – . Warto sięgnąć wtedy po odpowiedni suplement diety. Oczyszczający błonnik w proszku i w tabletkach gwarantuje bowiem regularne spożywanie odpowiedniej ilości tego składnika. Przyjmując Oczyszczający błonnik w czystej postaci, nie przyjmujemy także dodatkowych kalorii oraz oszczędzamy czas i gotówkę. Tego typu suplement jest bowiem stosunkowo

błonnik

Autor: Good Food
Źródło: Good Food

niedrogi. Przeważnie spożywa się go razem z normalnymi posiłkami, mniej więcej trzy razy dziennie.

Zawarta w błonniku pektyna oraz celuloza w żołądku pęcznieją, dzięki czemu nie odczuwamy głodu i wystrzegamy się pokusy, aby podjadać między posiłkami. Pamiętajmy jednak, że jeżeli zamierzamy wyleczyć się z miażdżycy, cukrzycy, kamicy nerkowej lub otyłości, to nigdy nie możemy ograniczać się do samej diety. Konieczna jest także przebudowa naszego trybu życia.

Jeżeli musisz sprawdzić rzetelność informacji umieszczonych w tym materiale, to kliknij tu oraz zweryfikuj u źródła (https://e-herbata.pl/herbaty-zielone-japonskie-c-37.html) a uzyskasz stuprocentową pewność w tej sprawie.

Powinniśmy jednocześnie zacząć uprawiać sport, wychodzić na spacery, unikać stresu , a także zdrowo się wysypiać. Wówczas zwiększenie ilości błonnika w codziennej diecie nabierze realnego sensu. My staniemy się natomiast o wiele zdrowsi. Unikniemy uczucia ciężkości oraz będziemy mieć więcej chęci do życia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*