Jak ćwiczyć, aby być większym?

przez | 9 lipca 2021
Ćwiczenia fizyczne są coraz bardziej popularne: większość siłowni ma stałych klientów przez cały rok, a nie jedynie w sezonie letnim, kiedy nieomal każdy pragnie szybko zyskać idealną (oczywiście według własnych oczekiwań) sylwetkę. Żeby szybko się nie uprzedzić i systematycznie cieszyć się coraz lepszymi osiągnięciami, dobrze jest układać treningi nie tylko na parę tygodni naprzód, ale najlepiej na okres 3 do 6 miesięcy.Dzięki takiemu rozwiązaniu znajdziemy zawsze czas na zastosowanie treningów siłowych bądź masowych, jak też rzeźbiących ciało.

Trening

Autor: Jordan – Star Fitness
Źródło: Jordan – Star Fitness

Najwięcej trudności początkujący nowicjusze kulturystyki mają z nabraniem masy mięśniowej jest bodajże najczęściej wybieranym treningiem w grupie początkującej. Jak sama nazwa wskazuje, dzięki tego rodzaju treningowi powinniśmy powiększyć masę ciała, a co ważne, przyrost taki nie powinien pochodzić głównie z nabrania dodatkowej tkanki tłuszczowej, ale w głównej mierze z przyrostu masy mięśniowej.

Czyżby ten wpis przypadł Ci do gustu tak silnie, że chcesz zaznajomić się z kolejnym? To rewelacyjnie. Zatem tutaj kliknij, aby przeczytać (http://www.centrum-medyczne-ostroleka.pl/?okulistyka,22) sporo informacji.

Jak więc prowadzić trening, żeby cieszyć się dobrymi i przewidywanymi rezultatami?

umięśniony mężczyzna

Źródło: flickr.com

Najkorzystniejszym wyjściem jest połączenie treningu na masę z odpowiednią dietą, która zagwarantuje nadmiar kaloryczny. Ważne jest, żeby znaleźć trochę czasu na wyliczenie zapotrzebowania kalorycznego (w sieci znajduje się mnóstwo dostępnych kalkulatorów), ponieważ bez takich danych ciężko będzie ułożyć dietę. Trzeba już na wstępie założyć, że nieodzowne będą odżywki jak np.

Jeśli szukasz zbliżonych danych na opisywany wątek, to też rzuć okiem na hamownia 4×4 pokrewne portale, które podnoszą tę problematykę.

gainery i odpowiednia postać kreatyny – na pocieszenie trzeba zaznaczyć, iż odżywki te są dość przystępne cenowo.

Gainer zapewnia dużą ilość węglowodanów, (jednakże pamiętajmy, że większość z nich musi pochodzić z samej diety – źródłem są płatki owsiane, pełnoziarniste pieczywo, rośliny strączkowe oraz białka (tutaj podstawą diety są: mięso, jaja). Kluczem do sukcesu jest przestrzeganie diety, odpowiedniej do naszych osobistych potrzeb oraz dobry trening, który da impuls do rozwoju tkanki mięśniowej. Aby szybko cieszyć się widocznymi efektami, trzeba skoncentrować się też na ćwiczeniach wielostawowych (wyciskanie na klatkę, podciągania) ze znacznym obciążeniem i stosunkowo niedużą liczbą powtórzeń.

Jeżeli ktoś umiejętnie zestawi dietę z treningiem na masę, już po 2-3 miesiącach będzie cieszył się z satysfakcjonujących wyników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*